Nasza twórczośc fotograficzna ;) Każdy może, jeden lepiej..

A ja mam pytanko do używających Nikonów 🙂
Ponieważ już od dawna mam zamiar kupić sobie lustrzankę cyfrową, wybór padł na D80. Mam jednak problem z doborem obiektywów, bo nie mam niestety żadnego doświadczenia jeżeli chodzi o obiektywy Nikona. Po przestudiowaniu kilku tematów na forum Nikona pomyślałam o takim zestawie Nikkor 50/1.8+ Nikkor 18-200 VR (ten ze względu na zmienną ogniskową).
Dodam, że jestem amatorką, potrzebuję raczej dośc uniwersalne szkła, robię głównie krajobrazy, zwierzątka, jakieś zdjęcia na mieście. Może zamiast tych dwóch jakiś jeden naprawdę dobry obiektyw? Liczę na radę bardziej doświadczonych 🙂

pozdrawiam
wątek zamknięty
Ja też jestem amatorką i się nie znam więc poszłam po rade do abre 😉
No i kupiłam aparat taki jak ona ma i 2 takie same obiektywy 😉
NIKON D80 + Nikkor 50 mm f/1,8 i Nikkor 70-300 VR
Jestem zadowolona 😀
wątek zamknięty
Dzięki Querido 🙂
Naprawdę ciężko się zdecydować nie mając doświadczenia, a czytając forum Nikona widzę, że ile osób, tyle opinii 😉
Słyszałam, że Nikkor 18-200 VR jest obiektywem bardzo uniwersalnym i dlatego wpadł mi w oko. No nic, muszę się jeszcze zastanowić 🙂
wątek zamknięty
sushi

Abre pewnie coś Ci doradzi ale przy krajobrazie myślałabym o jakimś szerokim kącie.
Bo 50 mm plus tele to przy tego typu zdjęciach średnio się sprawdza
wątek zamknięty
Mhmm, rozumiem.
Ja sie jakoś tak uparłam na obiektyw z zoomem...ale teraz już sama nie wiem... A jaki drugi obiektyw możnaby dobrać do szerokokątnego żeby było jak najbardziej uniwersalnie i funkcjonalnie?
wątek zamknięty
Sushi
żle przeczytałam Twój poprzedni post.
Nikkor 18-200 poczytałam trochę o nim - nie wygląda to źle.
wątek zamknięty
Zen zagroziła, że wiecej za mnie pisać nie będzie wiec, koniec końców, i ja się zalogowałam 😉