Rozmowy pogonionych przez moderację i na każdy dowolny temat - OT nie istnieje

trusia po to żeby móc wszędzie pisać, że jest naturalistyczną, znakomitą, świętą hodofffczynią.
Viridila   ZKoniaSpadłam & NaturalBitsBay
08 listopada 2018 15:06
Pal cześć, że to Indianka, pytam z ciekawości - czy ten źrebak porusza się prawidłowo (bo może mam zwidy "z zawiści" :hihi🙂? (dupna sprawa oceniać konia po "wstaniu" i na nierównym, ale ruch zadnich mnie zastanawia po prostu).
Mnie bardziej dziwi to ze taki duzy zrebak sie tak poklada
Robaczek M.   i jej gniade szczęście:)
08 listopada 2018 16:11
Nie znam się na źrebakach ale jakoś tak "licho" wygląda ten dzieciak 🙁
Jak dla mnie jakiś niemrawy, na jej filmiku tamte 2 latają, a ten tylko stoi i patrzy się, a to przecież powinien być wulkan energii.
One wszystkie takie bidy, matowa siersc w sklejkach, obszarpane grzywy, koslawe nogi, poprzerastane kopyta... no i widac, ze z masy po letniej wyzerce to leca raz dwa. Rok temu na poczatku maja (!) zebra jeszcze byly na wierzchu, a teraz kobyly i zrebne, i karmia 🙁

Zrebak ma sie na oko bardzo nieszczegolnie. Przy takim trybie chowu - taki mlody zrebol, zero jakiegokolwiek schronienia (!) i symboliczne ilosci siana (w "stajni" jakies 8 czy 9 bel, na podworku jakies pojedyncze, zaczynam watpic, czy ten caly tir to pod ten adres dotarl) to moze zimy nie przezyc :/ nie on pierwszy przeciez.
One wszystkie takie bidy, matowa siersc w sklejkach, obszarpane grzywy, koslawe nogi, poprzerastane kopyta... no i widac, ze z masy po letniej wyzerce to leca raz dwa. Rok temu na poczatku maja (!) zebra jeszcze byly na wierzchu, a teraz kobyly i zrebne, i karmia 🙁


Akurat na sierść bym nie patrzyła, pewnie ze źrebięcej zmienił praktycznie prosto na zimową, tak samo cieżko żeby były czyściutkie i z super grzywami jak latają w stadzie i się pewno bawią i podgryzają. Czas pokaże co z tych jej źrebaków wyrosnie.