Wybory 2015 i to co po wyborach.

Nestor, autentycznie zbieram szczękę z podłogi  👍

Na bankach i giełdach nie znam się ni w ząb, ale skoro rzucasz Medale chwytliwe ostatnio hasełko "Białowieża", proponuję przeczytać poniższy artykuł. Wokół Białowieży i w ogóle ekologii po polsku panuje tyle mitów, że robi się niedobrze!  Padła nam droga tranzytowa wschód -zachód dzięki manianie, którą karmiono opinię publiczną, lasy w drodze do Morskiego Oka są dziś cmentarzyskiem drzew, bo przecież nie wolno robić wycinek interwencyjnych w parku narodowym!  Natura sobie poradzi!  No... To sobie poradziła... Kornik jest wdzięczny ekoterrorystom. Teraz kolej na Białowieżę. Masakra!
http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?kat=141202&wid=18342310
O Białowieży hasełko rzuciłam ja  😎 dla zainteresowanych tematem...
Dla mnie temat dogłębnie  nie jest znany, (tylko z artykułów, a te są pisane pod modłę zlecającego zamówienie na artykuł) wiem tylko, ze jak się człowiekowi da palec, to weźmie całą rękę łącznie z dupą. Boje sie tego, ze bez kontroli pojedzie też dużo innych drzew.
Megane, ja nie jestem fachowcem w temacie, ale obracam się między mega merytorycznymi. Zatem temat znam od kuchni i z kilku niezależnych źródeł. Poza tym staram się opierać na logicznym myśleniu, sprawę Rospudy miałam okazję obserwować przez cały jej przebieg i do tej pory mnie trzęsie...

W ogóle cenię sobie opieranie się na danych, a nie jechanie po emocjach "to dziś do monumentalnych drzew w puszczy zostaną przełożone siekiery, które odbiorą im życie".  Dyskusja o koniach jadących do Japonii - wielki szacun. I tu jest bardzo podobnie, nie ukrywam że na Wajraka jestem cięta odkąd brał hajs od ministerstwa za pisanie artykułów pod ich dyktando. I nie lubię fanatyków. W żadnej dziedzinie.
[quote author=halo link=topic=97161.msg2546529#msg2546529 date=1463947033] wycofanie Obowiązku szkolnego dla 6-latków (sama posłałam syna od 6 lat - i żałuję, sama 6 lat kończyłam już w szkole - i nie żałuję);