praca

Averis   Czarny charakter
11 marca 2016 15:35
Już nieaktualne, dzięki!
asds   Life goes on...
11 marca 2016 16:26
Wiem że w Dobrym Koniu w Wrocławiu szukają pracownika jeżeli jest ktoś zainteresowany. 🙂

Czy ktoś pracuje na stanowisku asystent dyrektora (chętnie handlowego) i powie mi jak bardzo będzie ciężko?  😜 :kwiatek:
Ale to chyba dużo zalezy jakie obowiązki masz miec i w jakiej firmie, gadaliście o tym na rozmowie?  Jak tylko administracyjne typu, kalendarz, parzenie kawy 🙂 , edycja dokumentów, telefony its to w sumie nie ma tragedii, zalezy od osoby z którą będziesz pracowała.
ovca   Per aspera donikąd
12 marca 2016 19:52
Euphorycznie jeśli to dyrektor handlowy to w grę może wchodzić obrabianie wszystkich ofert, umów, aneksów- a to już niełatwa sprawa, szczególnie jeśli w grę wchodzą duże pieniądze i kontrakty
ovca, i przetargi, brrrr....
Pytam bo takiego stanowiska tam nie było i nie potrafili do końca przewidzieć
co mi powierzą - nie mam w tym doświadczenia więc ufam, że wezmą to pod uwagę.
Podpytuję Was bo na bank wiecie więcej niż ja.
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
12 marca 2016 21:54
Euphorycznie, w takim stanowisku można zawrzeć wszystko. Poproś o zakres obowiązków i o to, kto Cię zastępuje. Żeby potem nie było, że zajmujesz się WSZYSTKIM, a często tak robią z asystentkami... 7 etatów w jednym.
Euphorycznie, dokładnie tak jak pisze Strzyga, . Usiądź z zwierzchnikiem i omów zakres obowiązków. Wypunktuj sobie z czym nie będziesz miała problemów, a co jest dla Ciebie nowe i będziesz potrzebowała wprowadzenia. Ustal od razu czy jest ktoś kto pomoże Ci pierwszy raz przejść przez jakąś procedurę czy musisz sobie sama radzić.
W jednej firmie miałam bardzo fajnego dyrektora i zawsze mogłam zwrócić się do niego o pomoc. Oczywiście nic za mnie nie zrobił, ale przekazywałam mu w punktach co w danej sprawie ogarnęłam, jak o czymś zapomniałam/nie wiedziałam to wyłapywał i podpowiadał hasłami co dalej.