Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

No może tak, jak pisałam nie mam doświadczenia ale na tej fotce słabo to wyglada 😉
Blue_Angel- Brzuch też czasami delikatnie masuję ale krótko i naprawdę powierzchownie.
Ja z mdłościami nie miałam większych przebojów. Jak się zdarzały to lekkie. Pomagała mi wtedy herbatka imbirowa z cytryną i zjedzenie czegoś słodkiego (szczególnie rano) np. banan czy herbatniki.

Dziewczyny, chcę niedługo zacząć kompletować wyprawkowe drobiazgi (kosmetyki, butelki itp.).
Jest tak duży wybór, że ciężko się na coś zdecydować.
Jakie kosmetyki polecacie dla noworodka? Kąpiecie w emolientach czy zwykłych płynach/żelach dla niemowląt? Jakie firmy?
Czy wkładki i muszle laktacyjne są w różnych rozmiarach? Jak się dobiera rozmiar?
Majtki siatkowe jedno czy wielorazowe? Podkłady poporodowe wszystkie podobne są jakościowo?
Warto kupić butelki (jakie?) czy nie ma sensu brać na zapas?
Co do pazurków- cążki czy nożyczki?
Zapewne już było, ale może przypomnicie podstawowy zestaw kosmetyków i drobiazgów dla maluszka i mamy (ewentualnie poproszę o linka)  :kwiatek:
Udorka moge miec do Ciebie kilka pytan odnosnie zlobka? Tu czy na pw  wolisz?

Blue linomag I sudokrem jak cos sie dzieje I maka ziemniaczana.
Parafina.
Oliatum do kapania.
Majtki jednorazowe I wywalic.
Wkladki laktacyjne penaten lub jonson.
Dla mnie tylko cazki.
Podklady poporodowe bella.
Maltan na brodawki.
Butelke dostalam ze szkoly rodzenia. Przydaje sie dopiero teraz. Ale moze byc do herbatki I wody.
Ziajka pielegnacyjny dla dzidzi.
Gaziki jednorazowe do przecierania dziaselek.
Sol fizjologiczna do oczek.
Waciki.
Octenisept do pepuszka.
Tristia, Moim zdaniem najlepsze i zarazem najtańsze są kosmetyki babydream z rossmanna (także duże waciki dla dziecka i wkładki laktacyjne).
Poczytaj tu o kosmetykach: http://www.srokao.pl/p/moje-analizy.html Z jej analiz wszystko babydream jest bardzo na plus.