sklepy internetowe

w gln zamawiałam buty dla konia, nie trafiłam z rozmiarem i...nie było problemów w ciągu paru dni buty mi wymieniono.
Kupowałam tez siatki na siano, termin dostawy mial byc w ciągu 14 dni a przesylkę otrzymałam z dnia na dzien. Ja jestem zadowolona z zakupów w GLN
Jedni chwala inni narzekaja.z tego co wiem to czesto czeka sie dlugo na przesylke.
+ dla sklepu GNL , super kontakt, wysyłka w ciągu 4 dni 😉
Dziękuję za odpowiedzi co do gnl, jeszcze chciałabym zapytać. Czy ktoś pamięta stronę która była tu podawana, gdzie wpisywało się godzinę zrobienia przelewu, wybierało banki i wyświetlała się informacja o której przelew dojdzie?

edit: już nie jest mi potrzebna 😉
Wielki + dla sklepu dobry-koń.pl! Super kontakt, przemiła obsługa, błyskawiczna przesyłka. Polecam! 🙂
cranberry   Fiśkowo-Klapouchowo
06 października 2012 13:40
wielki minus dla dodsonhorrell.pl . Zamówienie miało być zrealizowane w ciagu 3 dni. Brak realizacji. Brak mozliwosci skontaktowania sie w sprawie zamówienia.  Telefon głuchy przez kilka dni. Brak odpowiedzi na maila.
derby   "Pamiętajcie, tylko spokój Was uratuje."
07 października 2012 09:39
czy ktoś z Was kupował w sklepie PINTOS?
http://pintos.home.pl/pl/p/Animalintex-Eu-Horze/341


Szukam animalintexu i nikt nie ma na stanie;/
Czy ktoś się orientuje w którym sklepie od ręki dostanę satynowy plastron?? Przeszukałam już dużo sklepów, ale wszędzie czas oczekiwania ok. 7 dni. Nie mam tyle czasu  😉
zajrzyj tutaj www.kegle.pl, też mają 7 dni, ale skontaktuj się przez GG z właścicielką to poda Ci realny termin
Proponuję Ci dzwonić. Czasami informacje na stronie odbiegają od rzeczywistości. Masz dużą szansę że któryś z dużych sklepów będzie miał na stanie🙂 No albo pisz hurtowo maile🙂
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
09 października 2012 18:09
Znacie może jakieś internetowe sklepy jeździeckie w Niemczech?
Witam,
Zamówiłam w sklepie internetowym ogłowie i przysłali mi całkiem inne niż to które zamawiałam i w dodatku rozmiar tez nie ten  😵 Zdarzyło się to komuś ? i co zrobić w tej sytuacji ?
Moon   #kulistyzajebisty
10 października 2012 11:26
Jeszcze byłoby dobrze, jakbyś podała w jakim sklepie zamówiłaś...
Przeważnie się konktaktuje ze sklepem (mail/tel) i po prostu odsyła, żadna filozofia.
Ja miałam kiedyś taki przypadek z kaskiem,skontaktowałam się ze sklepem i odesłałam,ale niestety musiałam to zrobić na swój koszt...
wielki plus dla ARCUSa.
zamowienie zlożone w czwartek, przesylka u mnie w poniedzialek. tarnik zapakowany w wielki karton pelen ścinek innych kartonów, a w środku niespodzianka naklejka eskadrona (😉) i próbka paszy pavo oryginalnie zapróbkowanej w opakowanie 400 g.
Czy ktoś wie jaka jest średnia długość oczekiwania na produkt z Nutrecare?

www.nutrecare.co.uk
Ja miałam kiedyś taki przypadek z kaskiem,skontaktowałam się ze sklepem i odesłałam,ale niestety musiałam to zrobić na swój koszt...


No to jakaś bzdura jakaś jest.
Jeśli dostajesz co innego niż zamówiłaś to.... odsyłasz i to na koszt sklepu.
I sklep powinien na własny koszt przysłać prawidłowe zamówienie.
Czasem jak czytam co sklepy wyprawiają to włos się na głowie jeży.
No dla mnie to też absurd,ale jak powiedziałam,że odeślę na ich koszt to powiedzieli,że niestety koszty przesyłki musze ponieść sama,nie miałam czasu się kłócić z nimi bo potrzebowałam na już ten kask i odpuściłam.Dodam,że zapłaciłam za kask więcej niż kosztował ten który mi przysłali.masakra więcej nie zamówiłam w tym sklepie.bo za te przesyłki wolałabym zamówić droższy kask.
duuuży + dla animalii :kwiatek:
Super kontakt, szybka wysyłka, polecam!
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
10 października 2012 22:35
+ dla GNL- co prawda na kilka produktów muszę poczekać, ale te które mieli na miejscu przyszły ekspresowo (niedziela zamawiałam we wtorek już u mnie) no i bardzo sprawny, miły kontakt
+ dla dobry-kon.
Kilka razy robiłam zakupy i za każdym razem przesyłka na drugi dzień była u mnie
Amigo - wielki PLUS, przesyłka błyskawiczna!
Jednocześnie + i - dla sklepu internetowego Beckersport.
Pierwsza przesyłka dotarła dwa dni po zamówieniu,na drugą zaś czekam od 17 dni. Zamówiłam sztyblety i bat,obydwa produkty miały na stronie internetowej sklepu status "dostępny" (zamówiłam właśnie te,żeby w max.tydzień dostać swoje zamówienie). Nie dostałam ani jednej informacji,że sztybletów w sklepie jednak nie ma,dopiero gdy sama zadzwoniłam. Paczka miała być pod koniec tego tygodnia,niestety właścicielka jest na wyjeździe,a osoba obsługująca sklep w zastępstwie nie wie co dzieje się z moimi butami i kiedy będą. Jedynym ratunkiem jest e-mail do właścicielki,ale odpowiedź dostanę dopiero w poniedziałek.
Ale na plus jest b.miła obsługa,chociaż zawsze trafiam na zastępstwo,więc nie wiem jak wygląda to u właścicielki 🙂.

Ponadto do niczego co już u nich kupiłam nie dostałam karty rabatowej,którą ponoć rozdają przy każdym zamówieniu  😎
Czy ktoś wie jaka jest średnia długość oczekiwania na produkt z Nutrecare?

www.nutrecare.co.uk


raz zamawiałam i czekałam ok 1,5 tyg. No ale to tylko raz, więc średniej z tego się nie wyciągnie ;]
[font=Verdana]+[/font] dla Animavet oraz Skoczka. polecam serdecznie, profesjonalne podejście do klienta.polecam.
W dalszym ciągu minus dla atosa. Zamówienie, które złożyłam i zapłaciłam 31.08 dalej nie zostało do końca zrealizowane. Z resztą sława Pani Moniki z Atosa ją wyprzedza... szukając wysłodków na allegro znalazłam wysłodki oferowane nie przez kogo innego jak przez sklep atos... Z ciekawości weszłam w komentarze, a tam oprócz przysłowiowych "dziesięciu" na rozruch, zapewne od znajomych, już znalazł się jeden neutralny... cytuję "bo towar w ogóle dotarł"...

No cóż.. ja bezskutecznie czekam i czekam... na preparat za 35 zł... a Pani Monika milczy jak skała lub twierdzi, ze towar wysłała (to tak na zmianę, falami, dodam,  ze ten preparat nigdy do mnie nie dotarł)

Omijajcie szerokim łukiem...
ogromny - dla equiversum.pl od 3 miesięcy nie jestem w stanie odzyskać swoich pieniędzy. Wprawdzie kwota jest nieduża, ale już nawet na maile mi nie odpowiadają. Bardzo nieelegancko.
Czy zamawiał ktoś ostatnio rzeczy w kegle.pl ?
Nie mam z nimi kontaktu, nie odpowiadają na maile, ani telefon. Zamówiłam u nich kilka przedmiotów za dosyć wysoką kwotę, niestety pieniądze od razu wpłaciłam, by jak najszybciej mieć wszystko u siebie i..... cisza. Przyznaję mój błąd, powinnam najpierw się może z nimi skontaktować i kupić "za pobraniem", ale wszyscy dobre opinie tutaj wystawiali, więc zaryzykowałam.
No i cisza....  👀
aleqsandra   Kreujemy swój świat tym w co wierzymy
17 października 2012 17:16
Duzy + dla mksklep

blyskawiczna przesylka, szeroki asortyment, przynajmniej 'weterynaryjny'
Tradycyjnie już, duży plus dla sklep.bergo.pl. Nie dość, że mają produkty w atrakcyjnych cenach, to jeszcze bardzo szybko wszystko wysyłają i kontakt jest zawsze bez zarzutów  :kwiatek:
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się