Kącik Małolata...:D

No właśnie chciałabym aby Ci byli wystraszeni, oj chciałabym  🙁  Szczególnie te pare osób, które udają, że mnie znają.
lacuna   Stąpamy we dwoje po niepewnym gruncie..
31 sierpnia 2011 22:22
W tym temacie nie mam doświadczenia bo mnie się z reguły ludzie boją także tego 😁
Podjęłam jedną z ważniejszych decyzji w moim życiu, po załamaniach związanych z fałszywymi koniareczkami...
Może ktoś będzie miły i pomoże mi to osiągnąć : http://www.photoblog.pl/mojkatani/102496625
😍 Widzę,że stara "drużyna " wróciła 😀
ChingisChan   Always a step ahead! :)
31 sierpnia 2011 22:32
Pacia trzymam za was kciuki! 😀 Przykro mi z powodu wypadku 🙁 :przytul:.
Ała kostka mnie boli 🙁. A może to torebka stawowa? Oby nie :nunchaku:.
ChingisChan Ten wypadek dał mi do zrozumienia, że olewając rady zmarnowałam sobie miesiące życia  🙄
Odbiegając od tematu... Co sobie zrobiłaś ? Ja niosłam koc i walnęłam o ścianę łokciem - W efekcie uszkodzona kość  🤣 Mam straaaasznie słabe kości... W ciągu 3 tyg. uszkodzona ręka, kostka i żebra  🤣
Jutro szkoła  😵 pierwsza gimnazjum... jestem ciekawa jak to bedzie 😉 na szczęście ci sami ludzie 😉
Kamita01 Jak Ci sami ludzie to będzie lajtowo  🙂 Byle przez pierwszy rok przebrnąć  😀
ChingisChan   Always a step ahead! :)
31 sierpnia 2011 22:44
Kiedyś spadając z Chingisa zerwałam torebkę stawową. Niezbyt fajne zwichnięcie, w efekcie ok. 3 miesiące chodzenia na kulach. Potem torebka pociągnęła za sobą szereg złamań i pęknięć piszczela. Skończyłam na uszkodzeniu chrząstki i kostki. Wszystko w lewej  nodze.
Jezu. Od jutra rozpoczynam 10 miesięcy użerania się z chłopakami z mojej klasy. 😵 Może wcisnę im kit, że już nie jeżdżę konno? Nie będą mieli się czego czepiać :/. Innego kozła ofiarnego nie mogli sobie znaleźć. 👿
U mnie były jakieś głupie odzywki, oczywiście związane z teorią "konie śmierdzą"  🙄