pobieraczek -> ZAAKCEPTOWANIE REGULAMINU=PODPISANIE UMOWY?

Ja dostałam meilowo...:|
Możesz mi wysłać na maila to podanie?? ( mam w profilu podanego).
Raz coś pisałam o usunięcie konta ale ktoś niby z windykacji.. bleble ble wysłał mi prawie 20 ustaw o niczym nie świadczących...
Eee mailowo , hehe ja dostałam az dwa listy, bo głupia blondynka jestem i podałam prawdziwe dane  🤦
Ja też miałam przygodę z pobieraczkiem ale po kilku e-mailach w których postraszyłam policją odczepili się. Oni standardowo straszą wezwaniem do sądu ale nie ma się co przejmować tym bo to moim zdaniem tylko puste słowa.
A ja chyba nie... tylko się bałam ze po numerze IP mogą rozpoznać? Jest to możliwe?!  😎
Nie znam się na tym:P
W swoich żądaniach do zapłaty podają "nasz" nr IP, ale czy jest zgodny nie wiem, nie sprawdzałam.
Mi pismo przyszło już jakiś czas temu i miałam tylko 7 dni do zapłaty , i na razie nic. Nie przejmuje się nimi, bo i tak im nie zapłacę za coś z czego nie korzystałam.
No dokładnie...też miałam siedem dni...a jakby 7 dni trwało od tamtego roku ...to by było ciężko:P
Hermes   Może i mam podły charakter, ale za to dobre serce.
25 maja 2011 21:28
Czeszka, ja dostałam mailowo, ale to są oszuści i nic więcej, nie watro im nic płacić, bo oni na tym tylko zarabiają! Mogą po adresie IP znaleźć, ale to są tylko takie teksty, żeby przestraszyć i żeby ten ktoś zapłacił. 😉
siwaaa, jutro ci wyślę, bo teraz idę spać, a muszę to znaleźć 😉
Czeszka  Jeśli masz zmienne IP to na nie wiele im się to zda 😉
Witam. 2 lata temu zarejestrowałam się na tej stronie (podała oczywiście nieprawdziwe dane). Rok temu dostałam wezwanie do zapłaty od administratora pobieraczka. Nie przejęłam się, bo uznałam, że to zwykli oszuści i naciągacze.
Kilka dni temu dostałam powiadomienie od Biura Windykacji Prawnej Spółka Eller Service S.C. z ponownym wezwaniem do zapłaty z takim oto tekstem:

"Szanowna Pani